Klachtenprocedure

Klachtenprocedure Helder GGZ

Wat kunt u doen als u (on)tevreden bent over uw behandeling bij Helder GGZ ?
Het kan gebeuren dat u toch niet tevreden bent over uw behandeling bij Helder GGZ B.V. . Bespreek uw klacht eerst met uw behandelaar / begeleider. Vaak leidt zo’n gesprek tot een passende oplossing. 

Klachtenfunctionaris
Als bovengenoemde stap onvoldoende resultaat oplevert, kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. Helder GGZ B.V. maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat u bij met advies en het formuleren van uw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld. Via onderstaande knop kunt u uw klacht insturen naar de klachtenfunctionaris. 

Contactgegevens

📞 Telefoonnummer: 06 484455388 (ma t/ vr van 9.00 tot 17.00 uur)
📧 Email: bemiddeling@quasir.nl

Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na uw melding wordt u terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor.